14 februari 2012

Online ook grote maten mode shoppen bij webshop van C&A

CA 1 basis Image Banner 140 x 180Ik ben blij, en niet zo'n beetje ook: ik heb de webwinkel van C&A ontdekt! Natuurlijk ging ik meteen even kijken of ook de grote maten online bij C en A te koop zijn. En ja hoor, ook de grote maten voor vrouwen, mannen en kinderen zijn online te bestellen. Ik ben namelijk dol op deze winkel: C&A is budgetproof, is voor het hele gezin, heeft vaak acties maar bovenal: heeft GROTE MATEN voor het hele gezin. Er is echter meer en dat zal ik je verder laten lezen. Geen zin om verder te lezen en direct shoppen? Hier de link naar de webshop van C&A


Waarom ik zo dol ben op C&A
Allereerst ben ik dol op deze winkel, omdat ik er mee ben opgegroeid. Als klein meisje kwam ik al met mijn ouders hier om nieuwe outfits voor de hele familie te kopen. Noem het nostalgisch, maar ik houd nu eenmaal van de meeste winkels die hun bestaan al jarenlang weten te waarborgen en CenA is daar onder andere één van. Een groot voordeel van deze winkel vind ik toch met name de prijs. Voor mij valt deze winkel onder de categorie budget aankopen. Kwalitatief gezien vind ik, dat je waar krijgt voor je geld. Geen verfrommelde t-shirts (wat bij andere ketens wel eens anders is) voor een budget prijs is zeker in deze tijd een fijn idee.

Nog meer voordelen van C&A
Jullie begrijpen al, dat ik regelmatig bij C&A naar binnen loop. Ik heb dan ook gemerkt, dat deze winkelketen een enorme groei heeft doorgemaakt. Zo vind ik de kleding, veel meer dan vroeger, modieuzer en meer trendy. Daarnaast houdt C en A, als één van de weinige winkelketens, rekening met mensen met een afwijkende maat. Zij begrepen al snel, dat niet iedereen hetzelfde is en sprongen daar sneller op in dan menig ander concern. Hulde daarvoor!

Afwijkende maten
Zoals jullie wel weten, blog ik veel over grote maten mode. Maar ook extra smal XXS heeft mijn aandacht, alhoewel ik daar nog niet eerder over heb geschreven. Ik zal dat trouwens zeker even op mijn to do list schrijven. Enfin, we gaan even een kijkje nemen in de online shop wat er zoal te vinden is in afwijkende maten en ik zal direct de link erbij zetten:

Grote maten herenmode We vinden een grote collectie herenmode t/m 6XL oftewel en soms zelfs 8XL in onder andere jassen, broeken, overhemden, t-shirts, shorts en bermuda's, ondergoed, riemen en badmode. Een uitstekende collectie voor mannen met een maatje groter.

Grote maten damesmode We vinden ook hier een grote collectie damesmode t/m maat 56 in onder andere jassen, broeken, jurken, t-shirts, topjes, ondergoed, badmode en riemen. Alhoewel ik van mening ben dat de collectie eigenlijk in nog grotere maten beschikbaar zou moeten zijn, kan ik concluderen dat de meeste volle vrouwen hier leuk kunnen winkelen.

En dan natuurlijk de kinderen. C&A heeft voor zowel jongens als meisjes extra wijde mode, maar ook kleding voor kinderen met een extra slanke maat. Ik denk dat ze veel ouders hiermee erg blij maken. Ik vind het in ieder geval echt TOP!

Grote maten en extra smalle maten kleding voor jongens en meisjes

Jongenskleding  maak een keus uit de maten 92 t/m 128 en 122 t/m 182. Vervolgens zie je links de collectie. Onderaan in het menu collectie zie je staan extra wijd en extra slank (zou dit niet beter extra small genoemd kunnen worden?). Helaas moet je dan bij de maten 92 t/m 128 elke spijkerbroek aanklikken om erachter te komen of dit nu een XL of een XS broek betreft. Kan beter, dus! Bij de maten 122 t/m 182 gaat dat iets beter. Ook hier selecteer je in het menu collectie extra wijd en extra slank. Vervolgens kun je boven de plaatjes kiezen uit maat etc. Kies voor de knop: vorm kiezen en maak dan de keus extra smal of extra wijd!

Meisjeskleding maak een keus uit de maten 92 t/m 128 en 122 t/m 176. Ah, nu wordt het wel een beetje vreemd. Ik mis hier in het menu links (bij collectie) de extra wijd en extra slank, da's wel erg jammer. In de grotere maten 122 t/m 176 is die keus er wel, gelukkig maar! Klik op extra wijd - extra slank en kies vervolgens uit het menu boven de afbeeldingen de knop vorm kiezen en maak dan de keus voor extra slank of extra wijd.

Eerlijk gezegd weet ik maar weinig negatiefs te vinden over de online shop en mogelijk dat een en ander nog gewijzigd wordt. Ik vind het in ieder geval een topper en ik hoop jullie een plezier te hebben gedaan met dit blogbericht over de online webshop van C&A

Wil je meer lezen over grote maten mode? Klik hier, of kijk op de website Grote Maten Mode

3 opmerkingen:

Rubensvrouw zei

Hoi, ik gluur eens even terug :-)

Favorietje zei

Hahahaha, heel erg leuk. Welkom zal ik zo zeggen enne.........gluren mag altijd!

Jac Hensen zei

Wat een leuk artikel om te lezen! En fijn dat er zo gemakkelijk ook grote maten voor mannen te vinden zijn, die zijn er over het algemeen toch minder dan voor vrouwen.