28 oktober 2012

Goedkope grote maten damesmode bij Newlook

Goedkope en hippe grote maten damesmode
Zie hier een mooie collectie grote maten damesmode. De collectie is van Newlook, één van de goedkoopste aanbieders van mode in grote maten. De collectie doet mij zelf een beetje denken aan de H&M plus collectie, maar de keus bij Newlook is vele malen groter en (dat vind ik) moderner. De mode is, net als bij H&M plus size, betaalbaar en doet niet onder voor de mode van de 'gewone maten' vrouw. De kleding uit de door mij gemaakte collectie vind je in het menu onder Plus size .


Naast de grote maten kleding, heb ik ook nog wat accessoires en enkellaarzen geselecteerd uit de enorme schoenenaanbod van Newlook. Het is een geweldige website voor de grote maten vrouw, maar eigenlijk is dit een website voor alle vrouwen. Het aanbod varieert van basic tot sportief en van casual & trendy tot chique. Het enige nadeel is de navigate van de website. Je zou verwachten, dat alle afgebeelde kleding te zien zou zijn onder view all, maar dat blijkt helaas niet zo te zijn. Het is dus wel een beetje zoeken allemaal, maar ik ben erin geslaagd om alles terug te vinden.

De peplum vind je op dit moment bij de plus size Online exclusives
De zwarte tops met mooie kraag + creme top met zwarte kraag vind je bij de plus size Tops
De zwarte top met kleurige print vind je echter weer onder plus size Blouses and Shirts
De zwarte jurk met riem vnd je op dit moment onder plus size Dresses en selecteer black
Het roze vest heb ik van een andere website, om de collage compleet te maken. Hij is ook meer bedoeld om bijvoorbeeld over één van de mooie tops te dragen.

Zoals gezegd is het vinden van de artikelen een lastige opgave. Ik heb voor jullie nu de links erbij gezet, maar dat kan morgen weer anders zijn. Ga in dat geval gewoon weer naar de Homelink van Newlook en kies in het menu voor plus size. Het zoeken is qua prijs en keus voor de vrouwen met grote maat meer dan de moeite waard.

Op het moment van schrijven (bloggen) is verzending vanaf € 65,00 gratis. Houd de website hiervoor in de gaten.



4 opmerkingen:

Nicole zei

Hee dank je wel voor deze link. Leuk spul!

Favorietje zei

Ik vind het ook een geweldige website. Heel erg modern, een beetje a la H&M qua prijs maar dan nog meer keus voor zowel de 'gewone maten'vrouw als de grote maten vrouw. Ook de accessoires, sieraden en schoenen zijn een kijkje waard.

Bedankt voor je reactie! Altijd leuk om te lezen..

Wondervol zei

Mooie collage, leuke items, goeie tip! Dankjewel!

Favorietje zei

Dank je, Wondervol. Ik heb erg mijn best gedaan op deze collage (op de andere collages ook hoor, maar deze is gewoon goed gelukt).