14 oktober 2012

Goedkope grote maten damesmode bij C&A

Goedkope grote maten mode 2012

In mijn vorig artikel heb ik de nieuwe collectie van MS Mode bekeken. MS mode staat natuurlijk ook bekend om zijn betaalbare grote maten mode. Nu heb ik voor jullie de nieuwe grote maten collectie bekeken van C & A. Net als MS mode, staat C en A bekend om haar goedkope kleding. Toen ik op de website kwam van C&A was ik, net als bij de nieuwe MS mode collectie, zeer verrast! Geen oubolligheid, maar ook voor de hippe en trendy grote maten vrouw een hele leuke en kleurrijke nieuwe collectie. En dat voor die prijzen!

Ik kan jullie natuurlijk niet de volledige nieuwe grote maten collectie laten zien, want dat zou iets te veel van het goede zijn. Ik heb daarom een selectie gemaakt uit de vele leuke en betaalbare grote maten mode. Het resultaat zien jullie op de door mij gemaakte collage.
Oubollig? Nee, sterker nog....hip en trendy voor zowel jonge vrouwen met grote maat als oudere vrouwen. Er is voor iedereen wel wat te vinden. De kleding uit de collage kun je online bestellen bij C&A:

Hier vind je o.a. de groene legging
Hier vind je o.a. de gestreepte trui
Hier vind je o.a. het kleurrijke t-shirt met lange mouwen
Hier vind je o.a. de blauw met zwart gestreepte jurk (ook in zwart met witte strepen)
Hier vind je de   grijze poncho

Inmiddels ben ik erachter gekomen, dat niet alle artikelen in de webshop ook daadwerkelijk in de winkels van C&A zijn opgenomen. Je zult sommige kledingstukken dus alleen online kunnen bestellen.

2 opmerkingen:

Tanja zei

Ik ben ook erg verrast door de collectie van C & A. Het lijkt wel of ze steeds moderner worden. Ik zie ook steeds meer jongere meiden hun kleding daar kopen. Misschien speelt de crisis mee?

Favorietje zei

Ik weet niet of het door de crisis komt, maar de collectie is echt erg modern en veelkleurig. Natuurlijk zal de prijs een rol spelen, maar ik denk dat de collectie uiteindelijk doorslaggevend is.