7 oktober 2012

Nieuwe grote maten collectie MS Mode

Nieuwe grote maten mode bij MS mode

Ik ben een fan van o.a. de grote maten collectie van MS Mode, met name om de prijs-kwaliteit verhouding. Natuurlijk is het niet zo, dat ik altijd slaag bij MS Mode als ik op zoek ben naar iets nieuws. Vandaag heb ik de website van MS Mode bezocht, en ik ben enthousiast over de nieuwe collectie. Als je de 5 stijlen van de afbeelding ziet, dan kom ik het meest overeen met de Trendy, Weekend en heel soms City type.

Van de nieuwe herfst - winter collectie ben ik het meest enthousiast over de broeken van type Trendy en City. Geweldige en kleurrijke prints, die makkelijk te combineren zijn met verschillende effen kleuren tops. Op de website van MS mode vind je heel veel leuke tips om de broeken met print te combineren. Ik heb hier nog een combinatie aan toegevoegd, zoals je kunt zien op onderstaande afbeelding:



Ik heb ontzettend zitten twijfelen of ik zou gaan voor de bovenste gekleurde broek met print of de onderste. Ik vind ze beiden namelijk heel erg leuk. Bovendien loop ik er dan weer trendy bij in deze herfstkleuren. Uiteindelijk heb ik gekozen voor de bovenste gekleurde broek met het petrol vest en de zwarte tuniek met leder look randen. Petrol is hot deze winter en van bordeaux heb ik al veel in mijn kast hangen. Daarnaast verwacht ik dat het petrol vest mij mooier zal staan. De afgebeelde enkellaarsjes zijn allemaal van Van Haren.
Ik heb gekozen voor de enkellaarsjes met studs (het middelste paar dus), ook zo'n trendy item deze herfst/winter.

De bovenste broek is de Iris Slim leg. De Iris broeken zijn sowieso mijn favoriete broeken bij MS Mode. Ik heb in totaal 2 Iris jeans, de lichtblauwe en de grijze en ze zitten echt heerlijk vanwege de stretch. Ik heb wel het advies gekregen om de Iris jeans minimaal 1 maat kleiner te kopen om te voorkomen, dat de jeans na een paar uur dragen steeds afzakt (en dat probleem kennen we allemaal wel, toch?). Overigens geldt dat voor alle rekbare spijkerbroeken: altijd minimaal een maatje kleiner!
Het petrol vest en de zwarte lange tuniek, die ook te combineren is met het bordeaux setje, kun je ook bij MS Mode vinden.

Kijk voor meer (grote maten)mode, al dan niet geinspireerd door mode Casual, Trendy, City, Weekend of Cosy, op de website van MS mode

Welk type spreekt jou het meest aan?

Geen opmerkingen: