20 maart 2012

Vintage grote maten mode en accessoires


Owww, wat hou ik toch van deze vintage stijl. De kleuren, de pumps met vrouwelijke details, de sfeer! So all jaren '50 en '60. Vintage, Retro staat voor mij voor lang vervlogen tijden waar ik soms zo naar verlang. Heimwee, nostalgie, filmsterren als Marilyn Monroe, Brigitte Bardot en een zanger als John Lennon....Toch heb ik een verrassing voor jullie: de op deze collage getoonde kleding (in grote maten), schoenen, tas en sieraden zijn NU gewoon te koop anno 2012!

Ik ben heel lang bezig geweest om al deze artikelen voor jullie bij elkaar te zoeken en vind zelf, dat ik daar redelijk in geslaagd ben. Het is een collage geworden, die mijn idee over vintage weergeeft. Natuurlijk is dat alleen mijn idee, er is zoveel meer vintage look alike kleding te vinden tegenwoordig. Grappig dat vintage zo populair is in deze tijd. Zouden soms meer mensen heimee hebben naar de jaren 50-60? Als er een tijdmachine zou bestaan, dan zou ik er in springen en eens heerlijk genieten van de mode, sieraden, films, de sfeer en alles er om heen.........

Een tijdmachine bestaat helaas niet, maar Google wel :-) De grote maten vintage kleding, de schoenen, sieraden en tas heb ik dankzij Google gevonden op de volgende, tevens mijn favoriete, sites:

De parelketting, de peace ketting, de 'antiek look' horloge ketting, en de lange jurk t/m maat 46 zijn te koop bij Bonprix
Het plus size badpak is te koop bij Neckermann
De plus size roze jurk t/m maat 58 is ook te koop bij Neckermann
De antieke broche, de Marilyn Monroe ketting en de rode tas zijn te koop bij TopVintage

Love it!

2 opmerkingen:

Laura. zei

Leuke blog! ik volg je !
volg je me terug via bloglovin? xxx

Favorietje zei

Laura, ik volg je terug! Ook jouw blog vind ik leuk om te bekijken en te volgen