23 april 2012

Hoe een sjaal te dragen met 25 tips


Sjaaltjes zijn zo leuk om te dragen. Ze fleuren je outfit helemaal op en geven dezelfde outfit met een andere sjaal net even een andere look. Ik ben dol op sjaals (of is het sjalen) en heb inmiddels al een aardige collectie in voorraad. Mijn probleem was echter, dat ik maar 3 manieren wist te verzinnen om een sjaaltje om te doen. Soms zag ik vrouwen, die hun sjaal zo ontzettend leuk hadden geknoopt maar ik ze niet durfde te vragen hoe ik met mijn sjaal hetzelfde effect kon krijgen. Maar zoals ik al eerder heb aangegeven, ik laat me niet uit het veld slaan en ben zelf op onderzoek uit gegaan.

Ik heb gevonden wat ik zocht, maar voor ik dat met jullie deel wil ik jullie eerst vertellen waar de door mij verzamelde sjaals en sjaaltjes te koop zijn:

De bovenste 6 sjaaltjes zijn te koop bij Otto
De chique zijden sjaals op de 2e rij zijn van Christian Audigier en te koop bij Acmetrendz
De laatste 5 sjaals zijn van Neckerman

Een prachtige collectie sjaals, die je gewone outfit een flinke boost kunnen geven. Om jullie niet in spanning te laten hoe je nu je sjaaltjes kunt dragen op 25 verschillende manieren, laat ik jullie nu zien wat ik gevonden heb.......tatteratatteraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..............laden van de video kan even duren dames, heel lang zelfs.................................


Deze video heb ik gevonden op Youtube. De video werd geupload door http://www.wendyslookbook.com/

1 opmerking:

Anja zei

Dit was nou net wat ik nodig had. Ik wist wel iets meer knoop mogelijkheden dan jij, maar het is altijd leuk om nog meer te leren. Ook in de winter met mijn dassen kan ik deze tips goed gebruiken.