31 mei 2012

Hippe en goedkope grote maten mode zomer 2012

Soms denk je alle grote maten webshops wel te kennen, tot je zomaar ineens gewezen wordt op een webwinkel waar je nog nooit van hebt gehoord. Althans, ik had er nog nooit van gehoord. Eenmaal op de website terechtgekomen, was ik er niet meer weg te slaan! Ik heb nog nooit zo'n leuke online winkel, waar grote maten kleding te koop is, bekeken als deze. Supermodern, hip en betaalbare grote maten mode is een combinatie die je niet snel ergens tegenkomt. Hierboven zie je een door mij samengestelde afbeelding van wat er zoal voor de vollere vrouw te koop is. Geïnteresseerd en al zin in de zomer? Zo ja, dan neem ik je mee naar de beste en meest betaalbare webshop voor de curvy lady: Newlook.com

Als je de kleding op de bovenste afbeelding ziet, dan word je gewoon gretig, toch?. Vooral die kleuren, zo zomers en anno 2012. Ik heb voor mezelf enkele grote maten kledingstukken bij elkaar gezocht en die gecombineerd met sieraden, schoenen, sjaal, zonnebril, clutch en een haarstukje (leuk voor in mijn haar!). Als je deze combinaties niets vind, dan zie je hieronder nog meer voorbeelden uit deze webshop.

De grote maten jurken op de afbeelding vind ik helemaal toppie! Ik kan me nauwelijks voorstellen, dat er voor jou niets te vinden valt. Wat een enorme keuze, zeg! Vooral die blauwe maxi dress, gecombineerd met het spijkerjasje en die Aztec blauwe oorbellen, is helemaal mijn ding. Ook de broeken zijn qua kleur helemaal van deze tijd. De sieraden hebben helemaal mijn hart gestolen en dan met name de one size armbanden. Grote armbanden zijn nu helemaal in.

Zoals beloofd, hieronder nog een afbeelding uit de grote maten webshop van Newlook.com
Mocht de link niet werken, handel dan als volgt:

- klik opdeze link
- boven in de menubalk, zie je inspire staan, klik daarop en dan ben je bij de grote maten.


Ook de grotematen kleding op deze afbeelding vind ik geweldig. Iets donkerder van kleur (we neigen nu eenmaal wat meer naar zwart :-) , maar toch met een zomers tintje!  Ik hoop echt, maar eigenlijk weet ik het wel zeker, dat jullie net zo enthousiast over deze webshop zullen zijn als ik. We hebben er weer een fantastische grote maten winkel bij, lieve curvy dames! By the way, ook voor dames met 'gewone' maten is hier meer dan genoeg te vinden.
Belangrijk om te melden: bij een besteding vanaf € 65,00 wordt er wereldwijd gratis geleverd! Kijk, daar mogen meer webshops een voorbeeld aan nemen.

Geen opmerkingen: