4 mei 2012

Corrigerende broeken en ondermode grote maten

Na mijn artikel over corrigerende badpakken voor grote maten, kwam ik meteen op het idee om ook een artikel te schrijven over corrigerende kleding voor grote maten. En dat was helemaal een verademing voor mij, want er zijn zelfs corrigerende broeken voor grote maten. YEAHHHHHHHH.............................


Heb jij dat ook, afzakkende spijkerbroeken? Je koopt een spijkerbroek, die in eerste instantie als gegoten zit en na een paar uur afzakt zodat je de hele dag je broek moet ophijsen? Nou, ik zal je vertellen dat ik dat probleem heeeeeeeeeeeeeel goed ken. Nu zag ik bij Wehkamp de donkere jeans links die een shaping en slimming effect belooft, dus in ieder geval een maatje kleiner oogt. Een goedkoper alternatief is de lichtere spijkerbroek van het merk Paddocks die in vele kleuren te koop is. Deze jeans heeft, volgens de omschrijving dan, ook nog eens een liftend effect op de billen.....JIPPIE.....
De onderste rechtse zwarte onderjurk is van het merk Marilyn en belooft ook veel goeds. Daarnaast zijn de reacties enthousiast.

De bovenste eerste 2 corrigerende slips in grote maten en de overige shaping kleding vind je ook bij Wehkamp.

Billen in shape, buik(je) weg, maatje kleiner, geen afzakkende broeken..........wat willen wij nog meer? Lieve volle dames, er is op het gebied van corrigerende broeken en ondermode voldoende te vinden. Gelukkig maar!

Geen opmerkingen: