29 november 2012

Warm de winter door

Ben jij al winterproof? Ben jij beschermd tegen de ijzige, stormachtige wind? Vast wel! Ongetwijfeld heb je al een lekkere dikke sjaal of col, een warme winterjas en handschoenen. Zo niet (en dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen), dan heb ik hieronder wat ideetjes om de winter warm door te komen.

Winter sjaals en cols
Hierboven zie je wat voorbeelden van heerlijk warme sjaals en cols van o.a. het merk pieces, Dept, Esprit en Barts. Met name de cols van Pieces en Barts trekken mij persoonlijk het meest. Alle hierboven afgebeelde winterse accessoires zijn te koop bij Wehkamp.

En dan je voeten. Heb je nog steeds je vans aan? Zijn je voeten al klaar voor de winter? De mijne wel! Ik moet namelijk wekelijks de voetbalprestaties van mijn zoon bewonderen, en na een half uur stilstaan waren mijn voeten net ijspegeltjes. Ik heb daarom sinds vorig jaar UGG laarzen. Ja, ik weet het en hoor je het al zeggen: ze zijn foeilelijk en niet vrouwelijk genoeg! Wel ik kan je zeggen: het interesseert me echt helemaal niets. Ze zitten heerlijk warm en dat vind ik dus even wat belangrijker dan mooi en met ijspegeltjes voeten zo'n anderhalf uur langs de zijlijn te staan. En eerlijk gezegd, vind ik ze zelf helemaal niet lelijk. Kijk hieronder maar eens, UGG biedt meer dan alleen de laarzen die je  vaak in het straatbeeld ziet:


UGGS laarzen en schoenen

Nou, is je mening nu veranderd? Deze UGGS op de afbeelding zijn te koop bij bySmits. Ook mannen en kinderen kunnen hier terecht voor een heerlijk paar warme UGGS.

Geen opmerkingen: