20 januari 2012

Tijdelijke lip tattoo voor Carnaval

Schreef ik eergisteren nog over de Xotic Eyes, een product dat zorgt voor een speciale en bijzondere oogversiering, vandaag ga ik het hebben over tijdelijke liptattoos. Net als de Xotic Eyes, zijn ook de lip tattoos heel erg apart en zal je tijdens de feestdagen zoals carnaval zeker veel aandacht krijgen. De tijdelijke liptattoos zijn ook heel eenvoudig aan te brengen. Je krijgt bij aankoop een onderlip en een bovenlip. Hieronder zie je mijn favoriete lip tattoos, de hartjes lippen en de tijger lippen:
Dit zijn slechts 2 voorbeelden uit de serie lippen tattoos. Hoe vind je ze? Wat je er ook van mag vinden, ze zijn in ieder geval heel apart en je kunt je wel voorstellen dat je hiermee in ieder geval een hoop aandacht zult krijgen. Ik vind het zelf erg leuk, zeker ook als je je bijvoorbeeld verkleed als tijger. Dan de liptattoo en een setje Xotic Eyes en dan ben jij de prinses van de avond. Ik vind het een erg originele vinding en natuurlijk kun je het voor meerdere feestelijke gelegenheden gebruiken dan alleen Carnaval. De hartjes lippen zou je bijvoorbeeld ook kunnen op doen met Valentijnsdag. De tijger lippen zou je bijvoorbeeld op kunnen doen als je een danceparty bijwoont. Dat de liptattoos makkelijk zijn op te brengen, bewijst deze tutorial (laden duurt erg lang, dames! Heb geduld):





Let op: in de video wordt gesproken over 3 paar liptatoos. Als je de tijdelijke lip tattoos besteld bij Partykostuums, dan ontvang je een 1 liptattoo (voor de onder- en bovenlip).

Ik vind ze in ieder geval erg leuk en dat is ook de reden, dat ik ze met jullie wilde delen.

Geen opmerkingen: