29 januari 2012

Grote maten carnaval kleding

Is een zoektocht naar gewone grote maten kleding al een ramp, dan kan ik je vertellen dat een zoektocht naar Carnavalskleding in grote maten helemaal een onmogelijke opgave is. Maar als jullie mij een beetje kennen, dan geef ik mijn zoektocht niet zo gauw op. Het heeft even geduurd, maar ik heb een paar webshops gevonden waar je, naast carnavalskleren in 'normale' maten, ook met een maatje groter hele leuke carnaval outfits kunt kopen.


Grote maten carnavalskleding voor vrouwen:
Ik heb een website gevonden voor de carnavalsvierende curvy lady, waar je terecht kunt voor echt hele mooie kostuums t/m maat XXXL. Dit is de link naar de website: Feestkleding Fancydress. Wanneer je op de website komt, gaan de gemiddelde kostuums t/m maat 52. Ik heb een paar carnavalskleren gevonden in nog grotere maten. Zie hieronder 2 voorbeelden:


Grote maten carnaval kostuums voor mannen:
Voor de heren met een maatje groter, heb ik zelfs 2 websites gevonden waar je terecht kunt voor een carnavalspak in extra grote maten. Jullie mannen boffen maar! De eerste website is eveneens Feestkleding Fancydress. Wanneer je op de link klikt, vind je direct de pagina voor de grotere maten carnavalskledin. De meeste pakken gaan t/m maat 58, maar als je goed zoekt dan vind je nog kleding in grotere maten. Zie bijvoorbeeld deze 2 pakken:

Beide pakken vind je eveneens op Feestkleding Fancydress.

De 2e webshop voor grotere maten carnavalskleding voor mannen is: Carnavalskostuumwinkel.nl Hier kun je terecht t/m maat 60!

Alaaf Alaaf Alaaf

Geen opmerkingen: